مجله دوربین مداربسته



آشنایی با شرکت HikVision

شرکت هایک ویژن


یکی از مسائل مهم در زندگی انسان، امنیت و آسایش است. بشر از دیرباز با وسایل و ابزار گوناگون سعی در حفظ آرامش و امنیت خود و محیط پیرامون خود داشته است. امروزه امنیت جانی و مالی افراد، ‌امری بسیار مهم و غیر قابل انکار است. یکی از ابزارهایی که در زندگی مدرن امروزی به کمک انسان آمده است تا امنیت را در ابعاد گوناگون ایجاد نماید، دوربین مدار بسته و سایر تجهیزات امنیتی است. استفاده از دوربین های مداربسته به امری ضروری و بدیهی در زندگی امروزی تبدیل شده است. شما به هر مکانی که سر بزنید دوربین مداربسته را خواهید دید. از مغازه های کوچک گرفته تا فروشگاه های بزرگ، ‌ادارات و سازمان ها ، پارک ها، استادیوم ها، ‌موزه ها و ... .

شرکتهای مختلفی در سرتاسر جهان در زمینه تولید و ارائه محصولات امنیتی و نظارت تصویری فعالیت می کنند. من در این نوشتار قصد دارم یکی از مهمترین این شرکتها را به شما معرفی نمایم. 


معرفی شرکت هایک ویژن


شرکت هایک ویژن (Hikvision)

هایک ویژن (Hikvision) یکی از بزرگترین شرکتهای تولید کننده سیستم های حفاظتی و نظارت تصویری جهان است. این شرکت در سال 2001 در هانگژو چین تأسیس گردیده است و در حال حاضر یکی از پیشتازان صنعت نظارت تصویری جهان به شمار می رود.

تخصص اصلی این شرکت در زمینه تولید تجیهزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته) است. خط مشی هایک ویژن در راستای افزایش کیفیت محصولات و بالابردن کیفیت تولید آنهاست، به طوری که امکان دسترسی مشتریان به محصولات کاملاً با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب فراهم می کند. 

مراکز و تیم های تحقیق توسعه هایک ویژن علاوه بر 8 شهر در چین در کشورهای کانادا و انگلیس نیز فعالیت می کنند. شرکت هایک ویژن بیش از 100هزار شریک بین المللی دارد. تعداد شعبات و شرکتهای تابعه آن در سرتاسر جهان، 59 دفتر و شرکت است و محصولات آن نیز در بیش از 150 کشور از جمله ایران استفاده می شود.


این شرکت با دارا بودن طیف گسترده ای از محصولات پاسخگوی نیاز مشتریان از پروژه های کوچک (خانه ها، واحد های اداری و تجاری کوچک و …) تا پروژه های بسیار بزرگ (پالایشگاه ها، کارخانه های بزرگ و …) است. طیف گسترده و کیفیت بالای محصولات، هایک ویژن را به یکی از بهترین و پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم های نظارت تصویری تبدیل کرده است.


سهم هایک ویژن از بازار  سیستم های مداربسته

طبق گزارشات ارائه شده، نرخ رشد شرکت هایک ویژن از سال 2010 تا 2019، 36 درصد برآورد شده است. جمع درآمد شرکت در سال 2019 ، 8.26 بیلیون دلار بوده است،‌که رشدی در حدود 25 درصد نسبت به سال گذشته را نشان می دهد. 


حجم تولیدات هایک ویژن

شرکت Hikvision با تولید روزانه بیش از 200 هزار دوربین و بالغ بر 30 هزار دستگاه ذخیره سازی‌ (DVR و NVR) دارای رکورد بالاترین میزان تولید دوربین مداربسته در دنیا است. در کشور ما سالانه هفتصد هزار دستگاه از تولیدات این شرکت وارد می شود. هایک ویژن دارای راهکارها و تنوع محصولات بالایی است که این خدمات خود را به کمک 4000 نماینده خود در بیش از 150 کشور جهان ارائه می کند. 


تنوع محصولات هایک ویژن

تنوع محصولات هایک ویژن بسیار بالاست و تقریباً تمام محصولات و تجهیزات امنیتی نظارتی را شامل می شود. علاوه بر دوربین های مداربسته و دستگاه‌های ضبط (ذخیره ساز)، سایر محصولاتی که در خط تولید هایک ویژن قرار دارند شامل: دستگاه های هیبریدی، سوئیچ شبکه، انواع لنز، منبع تغذیه، دستگاه توزیع کننده، دستگاه اینترکام، اکسس کنترل، سنسور اثر انگشت، کارت های هوشمند الکترونیکی، ماژول های امنیتی، قفل های مغناطیسی و … می باشد.


معرفی شرکت هایک ویژن


ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات هایک ویژن

هایک ویژن برندی مطرح در سطح جهانی در زمینه دوربین مداربسته است اما آنچه که این شرکت را برای رسیدن به چنین جایگاهی یاری کرده خصوصیات منحصر به فرد محصولات آن است طراحی دقیق و هوشمند این محصولات باعث شده تا در زمینه های مختلف مورد اقبال مشتریان قرار گیرند. در ادامه به برخی از ویژگی های مهم این محصولات اشاره می کنیم:

لنزهای منحصر به فرد، دید در شب منحصر به فرد، تراشه‌های فوق پیشرفته، Chipsetهای اختصاصی، تکنولوژی  POC، تکنولوژی هیبریدی، فناوری تشخیص چهره، 

هایک ویژن بخش عمده ای از درآمد سالانه خود را صرف بخش تحقیق و توسعه خود می کند. به همین دلیل نوآوری و تولید محصولاتی با ویژگی های جدید و کارآمد همواره سرلوحه کار این شرکت بوده است. نتیجه این کار ابداع قابلیت هایی نظیر Line crossing و Intrusion Detection  (جلوگیری از ورود افراد به مناطقی خاص)، People Counting  (اطلاع از آمار ورود یا خروج افراد در یک مکان)، تکنولوژی Darkfighter (مشاهده تصاویر با کیفیت در شب)، نقشه گرمایی Heat Map (به دست آوردن اطلاعاتی در مورد تمرکز جمعیت در یک مکان)، Smart Tracking (قابلیت تعقیب هوشمند برای ردیابی سوژه ها)  و … است.



جوایز هایک ویژن

 جایزه مجله   Benchmark

 جایزه  PSI 

  جایزه برنزProtector & Wik  

 جایزه  ESX Innovation Award 

 جایزه Reddot 2018   

 جایزه DMCC 2018 

جایزه بین‌المللی Detektor International Award 2017: 

جایزه GIT security Award 2018 

جایزه ESX Innovation Award 2017 

جایزه طراحی Prestigious IF Design: 

جایزه PSi Award 2016 

جایزه طلایی امنیت ملی

جایزه Gold Award 2015 سنگاپور 


منبع :‌       https://hikvision.center/about-hikvision     https://www.hikvision.com

  • Admin
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan